.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از برترين ورزشکاران استان گيلان

طي مراسمي که عصر روز پنجشنبه در رشت برگزار شد، از برترين ورزشکاران استان گيلان تجليل و تقدير شد.

در اين مراسم که در سالن وزنه برداري نامجو مجموعه ورزشي يادگار امام شهرستان رشت برگزار شد، از حدود 280 ورزشکار استان گيلان که طي سالهاي 87 و 88 مدال کسب کردند، تجليل شد.

در اين مراسم ورزشکاراني که موفق به کسب مدال رقابتهاي جهاني، آسيايي و بين المللي شده بودند و همچنين از برترين مربيان و داور استان گيلان تجليل شد.

در مراسم تجليل از برترين ورزشکاران استان گيلان، مهندس روح اله قهرماني چابک استاندار گيلان، مسوولان تربيت بدني گيلان، ورزشکاران و ساير مسوولان استان گيلان حضور داشتند.

استاندار گيلان در اين مراسم گفت: شما ورزشکاران قهرمان و پهلوان هستيد چون روح جمعي ملي مردم را تقويت و بالا مي بريد.

مهندس روح الله قهرماني چابک افزود: براي اينکه يک ورزشکار روي فرم باشد بايد شبانه روز برنامه ريزي کند، در اردوها شرکت کند، تا جسم، روح و روانش آسيب نبيند که اين امر جاي تحسين دارد چون اين يک از خود گذشتگي محسوب مي شود.

وي گفت: ما به شما ورزشکاران افتخار مي کنيم چون شما براي ما افتخار مي آوريد و در ميادين و کشورهاي مختلف پرچم ايران را به اهتزاز در مي آوريد.

استاندار گيلان در ادامه به کسب عنوان سوم گيلان در المپياد ورزشي ايرانيان اشاره کرد و اظهار کرد: شما با هوشمندي و غيرت خود استانهايي که از امکانات فراواني برخوردار هستند را پشت سر گذاشتيد و عنوان سوم را کسب کرديد که اگر بخواهيم وسعت و جمعيت گيلان را در نظر بگيريم، مقام اين استان بالاتر مي رود.

وي افزود: براي رشد روز افزون ورزش در گيلان بايد براي تيمهاي ورزشي اسپانسر جذب کنيم که ما در فکر اين کار هستيم و اگر در استان اسپانسر پيدا نشد، از استانهاي ديگر اسپانسر خواهيم آورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.